2014-06-28

モーブ色のネックレス

天然石を使っていつかこんな色合いのものが作れたらな、と思っていたネックレスが完成しました。

デラウェアのようなマルチカットのサファイア、不揃いな淡水パール、スクエアカットのシェルビーズ。一つ一つを丁寧にワイヤーで繋げ合わせました。

パープル、オレンジ、ホワイトの色合いが調和して表情豊かなネックレスに仕上がりました。

ショップにもアップしましたのでどうぞご覧下さい。




----------------------------------------

The Mauve Necklace


This is one of the color tones I had wanted to make, using semi-precious gems.
The multi-cut sapphires, fresh water pearls and square cut shell beads blend beautifully together, creating a soft touch.
I have left the design very simple to bring out the beauty of each stone and shell.

They have been updated to my Etsy shop as well.

No comments:

Post a Comment